søndag 7. februar 2010

Rockerski, moderne eller gammaldags?

Rocker, eller lang, slak skitupp, er nok ikkje ei ny oppfinning. Berre sjå på desse skia, omlag 100 år gamle.
Dei er såkalla Jostedalski, er omlag 245cm lange, omlag 10cm breie på midten og smalnar av bakover, eller såkalla "pintail"...

Eg håpar at Onkel Olav kan komme med noko meir info om dei i kommentarfeltet etterkvart, då eg ikkje hugsar bla. kven som laga dei i si tid.
Sist dei var i bruk var sannsynlegvis på Røykjedalen, Per i Grov fortalde at desse skia tok han når det var mykje laussnø. Dei bar godt.
Det trur eg på, for det er ei rimeleg stiv ski, flex-mønsteret er omlag som ei moderne storfjellsski, altså stiv for fart og stabilitet, samstundes som tuppen startar svingen greit. Eg har ikkje prøvd dei enno, eg er litt redd for å knekke dei, men på ein dag med perfekt jamnt føre får vi teste gamleskia.

Rocka ski

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar